Monday, March 21, 2022

URGENTBUSINESSPROPOSAL

--

Dear Friend,

Greetings.

How are you doing today i hope fine?

I came across your e-mail contact prior a private search while in need
of your assistance. My name Mr. Abdullah Mundani ' I work with the
department of Audit and accounting manager here in UBA Bank of Africa,
There is this fund that was keep in my custody years ago and I need
your assistance for the transferring of this fund to your bank account
for both of us benefit for life time investment and the amount is (US
$27,500. Million Dollars).

I have every inquiry details to make the bank believe you and release
the fund to your bank account in within 7 banking working days with
your full co-operation with me after success Note 50% for you while
50% for me after success of the transfer of the funds to your bank
account okay.

WAITING TO HEAR FROM YOU.
THANKS.

Mr. Abdullah Mundani ,



Cher ami,

Salut.

Comment vas-tu aujourd'hui, j'espère ?

Je connaissais votre email avant de solliciter secrètement votre aide.
Je m'appelle M. Abdullah Mundani. « Je travaille avec le département
d'audit et le directeur de la comptabilité ici à UBA Bank of Africa.
Il y a ce fonds qui était détenu dans mes obligations il y a des
années et j'ai besoin de votre aide pour transférer ce fonds à votre
banque. compte afin que nous bénéficiions tous les deux
d'investissements à vie et que le coût soit (US $ 27 500. Millions de
dollars).

J'ai tous les détails de l'enquête pour que la banque approuve et
débloque les fonds sur votre compte bancaire dans les 7 jours suivant
la transaction bancaire avec votre entière coopération avec moi après
le succès. Payez 50 % pour vous et 50 % pour moi après un transfert
réussi. de l'argent sur votre compte bancaire correctement.

ATTENDEZ DE LES ENTENDRE.
MERCI.

Monsieur Abdullah Mundani,

No comments:

Post a Comment